• JOUW BEDRIJF ONLINE VINDBAAR

FysioRoadmap

FysioRoadmap

De vraag van FysioRoadmap luidde als volgt: De verouderde website in een nieuw jasje steken, met de focus op rust en overzicht. Ook was er vraag naar nieuwe foto’s en het herschrijven van de teksten om de klanten meer aan te spreken in een vlotte aangename taal. De website werd begin november 2019 opgeleverd, zoals gepland: mooi op tijd voor het grootste jaarlijkse event voor fysiotherapeuten. Na oplevering van de website volgden verschillende tijdelijke projecten: ontwerp van flyers, kaartjes en uitnodigingen. Maar ook gaat sinds 2020 alles wat te maken heeft met de website, social media en email via ons. Een prettige samenwerking met een innovatief software bedrijf voor fysiotherapeuten, door fysiotherapeuten.

FysioRoadmap

WEBDESIGN | FOTOGRAFIE
SOCIAL | EMAIL
Project: FysioRoadmap
Onze Rol: Webdesign, Fotografie, Social, Email
Locatie: Haarlem
Medewerkers: 20+

Communicatie

Website, socials, email en drukwerk

Communicatie van een succesvol bedrijf staat nooit stil, zo ook niet bij FysioRoadmap. Er wordt bij aanvang van ieder jaar een duidelijk plan gemaakt en besproken. Wij krijgen alle informatie vanuit het bedrijf dat gecommuniceerd moet worden, dit vervormen wij naar visuele elementen en pakkende teksten. Dit uit zich in aanpassingen en toevoegingen op de website, nieuwsbrieven, communicatie van updates en de verschillende kanalen als: Linkedin, Facebook, Youtube en Instagram.

De kracht van een langdurige relatie

Van de vraag naar een nieuwe website tot een volledige verzorging van alle online en offline marketing uitingen. We denken graag mee in de behoefte bij ieder project.

Laat je bedrijf zien hoe jij wilt dat mensen je bedrijf zien.

Resultaat

Een prettige samenwerking, snel schakelen en vrijheid van creatie typeren de werkzaamheden met FysioRoadmap. Dit alles samen leidt tot mooie resultaten: Website bezoeken in 6 maanden gestegen met 30%, meer following en interactie via de social media kanalen, meer aanvragen voor demo’s en meer inschrijvingen voor informatieve webinars. Zo waren er meer dan 200 inschrijvingen voor een webinar waar er normaal rond de 70 zijn. Dat is waar we het voor doen.